۩۞۩ گذرگاه عاشقی ۩۞۩

و خداوند عشق را آفرید...

۩۞۩ گذرگاه عاشقی ۩۞۩

و خداوند عشق را آفرید...

... روزای عاشقی ...

هم جونم :
 
روزای عاشقی چه روزای قشنگیه . خیلی خوشحالم که عاشق شدم و هستم و همیشه می مونم . حتی یکی از روزای با تو بودن باعث نشد که عشقم بهت بیشتر نشه ....

می خوام داد بزنم زیباترینم .... فرشته ای که زندگیمو قشنگ کردی ... وجودی که برای من تکی .... بهترین همیشه برات می مونم و برام بمون ..... اینو ایمان دارم که عشق  ؛ یعنی چشم بستن و اعتماد کردن.

 مث منه دیونه که فقط تو رو می بینم نازنینم و نمیتونم و نمی خوام چیز دیگه ای رو ببینم.

                                                                                                                دوست دارم هم .....

کاش تمام عشق ها اینجور ساده و بی آلایش بود.

نظرات 3 + ارسال نظر
حامد چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 03:22 ب.ظ http://joojetighi.blogsky.com

سلام
نطلبت عالی بود
یسر به من بزن نظر بده و بگو با تبادل لینک موافقی<؟
راستی حف نیست راست کلیک وبلاگت و بستی؟

خزان شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:25 ب.ظ http://kheshkhesh.persianblog.com

سلام دوست عزیز ...
اول از همه ممنونم اومدی پیشم ...

وب جالبی داری ...
خوشحالم با این جا آشنا شدم ...

بازم میام پیشت ...

و چه زیبا : // عشق ؛ یعنی چشم بستن و اعتماد کردن //

سایه یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 08:34 ق.ظ http://sayehetanha.blogsky.com

سلام

فقط یک عاشق واقعی می‌دونه،‌ عشق حقیقی مثل دوست داشتنهای دوران کودکی است، بی‌آلایش، عمیق و حقیقی...

دوران عاشقیتان چون کودکی باد، هر روز در حال رشد و هر روز در حال یادگیری یک روش بهتر برای دوست داشتن.

بهترینها رو براتون آرزو دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد